03 marca 2010

Sun Education Open Day - zaproszenie na warsztaty certyfikacyjne

To już druga inicjatywa Suna...ekhm...Oracle i kiedy się o niej dowiedziałem od razu zaproponowałem jej publikację na swoim blogu. Darmowe inicjatywy wspierające społeczność javową zawsze mile widziane!

Zanim zaproszenie, jedna uwaga - w tym samym terminie jest konferencja 4Developers w Poznaniu, na której wystąpię z tematem Modele komponentowe SCA, OSGi, Distributed OSGi i OSGi Enterprise a Java EE. Pozostaje jedynie mądrze wybrać :) Ja już mam to za sobą.

Warsztaty certyfikacyjne - Java
26.03.2010 Warszawa

Sun Learning Services zaprasza wszystkich zainteresowanych na warsztaty z zakresu Javy. Celem spotkania jest zapoznanie się z nowościami w Javie, sprawdzenie się na próbnych testach egzaminacyjnych, otwarta dyskusja z instruktorami i innymi uczestnikami spotkania, jak również zapoznanie sie z możliwościami szkoleniowymi.

Głównym gościem panelu poświęconemu Javie będzie Luc Duponcheel - jeden z najbardziej doświadczonych instruktorów Javy. Szkolenia prowadzone przez Luca cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Nasz gość poprowadzi warsztaty o nowościach w Javie 6, jak również w kuluarach poprowadzi dyskusję o certyfikacji SCEA.

Szczegółowe informacje o spotkaniu na stronie www.javapoint.pl (najlepiej zajrzeć tam dopiero od poniedziałku, 8.03).

Gorąco zachęcamy wszystkich tych, którzy interesują się certyfikacją i chcieliby spotkać się z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Sesja jest bezpłatna.

Pytania prosimy kierować na ses_pl@sun.com
Rejestracje przyjmujemy do 19. marca 2010 - liczba miejsc jest ograniczona!

13 komentarzy:

  1. A to już jest przegięcie - stronka to jeden wielki print screen! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytuję "Szczegółowe informacje o spotkaniu w poniedziałek na stronie www.javapoint.pl".

    Nie chciałem czekać z tym do pon, aby nie psuć harmonogramu niektórym. To ten tak zwany "trade-off"...ekhm...kompromis. Podeprę się jeszcze: "Wszystkim nie dogodzisz" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zauważyłem, jaki poniedziałek? 26.03 to piątek, kolejny trade-off? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, co za wymagająca publika - przeczytaj wpis jeszcze raz...spokojnie(j). Tam napisane:

    Warsztaty certyfikacyjne - Java
    26.03.2010 Warszawa


    a dalej

    Szczegółowe informacje o spotkaniu w poniedziałek na stronie www.javapoint.pl.

    Pon nadchodzący, a pt to dzień, w którym się wszystko wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem i to nawet kilka razy ale na wskazanej stronie nie ma słowa o poniedziałku. A Twoje domysły, że poniedziałek to poniedziałek nadchodzący są mocno naciągane - gdzie? o której?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Łukasz, spróbuj Cmd+F (Ctrl+F) i wpisz "poniedziałek". Na pewno znajdziesz :) Z resztą się zgadzam. Nic poza to, co napisałem, nie wiem. Sam jestem w Poznaniu, więc i tak mnie to ominie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym problem cała javapoint.pl to jeden wielki zrzut ekranu!

    Chodzi mi, że swoim nazwiskiem reklamujesz chałturę (delikatnie mówiąc) - inicjatywa super, tylko wykonanie żenujące :-(

    Może trzeba delikatnie zwrócić uwagę Sunowi / Oraclowi na takie wpadki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee tam, od razu chałtura. Jam jedynie posłaniec (a w XXI wieku już się ich nie karze :)). Mimo wszystko dobrze, że zwróciłeś mi na to uwagę. Poprawiłem i powinno być teraz jaśniej.

    p.s. Tego zrzutu ekranu nie mogę namierzyć. Wciąż dostaję stronę z az.pl. Uruchomiłem inną przeglądarkę i teraz jest już lepiej, tzn. na stronie jest zajawka typu "Zaraz wracam" :) Też fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała treść strony www.javapoint.pl to obrazek, prawie zero HTMLa, jak używasz FF to możesz p-kliknąć na stronie i wybrać "Pokaz obrazek"
    i ukaże się http://www.javapoint.pl/images/center.png

    OdpowiedzUsuń
  10. co fakt to fakt.. ta strona niezła żenada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale akurat słowo "poniedziałek" jest tekstem

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz, po moim komentarzu, który przekazałem do Suna / Oracle'a ;-)

    Ale trzeba im przyznać, że szybcy są :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz to wszystko jest jasne! :D

    http://www.javapoint.pl/

    OdpowiedzUsuń