09 marca 2012

IBM Certified Deployment Professional - WebSphere Process Server V7.0 tak na mnie wołają

Ostatnie zaangażowanie w Clojure raczej znacznie wpływało na moje przygotowania do egzaminu Test 000-608, IBM WebSphere Process Server V7.0, Deployment. Jak pewnie można było zauważyć na moim angielskojęzycznym blogu Japila :: verba docent, exempla trahunt, gdybym mógł, to rzuciłbym wszystko na rzecz programowania funkcyjnego z Clojure, ale za coś trzeba przecież żyć i nie zawsze można robić tylko tych najbardziej wkręcających rzeczy :)

Do uczestniczenia w pewnym projekcie potrzebne mi było zdanie tego testu i zaplanowałem go na dzisiaj. Wynik nie powala: 60% (39 earned out of 65 possible) przy poziomie 54% zdającym, a pognębia mnie jeszcze fakt, że 10 pytań musiałem odpowiedzieć w ostatnich 5 minutach i więcej było w tym intuicji i pośpiechu (raczej odwrotnie) niż zastanowienia i rozwagi. Może tylko dzięki temu udało mi się zdać?! W sumie, wolałbym, aby odpowiedź była twierdząca.

IBM Certified Deployment Professional - WebSphere Process Server V7.0

Różnice między poprzednimi wersjami produktu IBM WebSphere Process Server, a wersją 7.0 są stosunkowo niewielkie i z wcześniejszymi certyfikatami i kilkoma projektami po drodze wierzyłem, że się powiedzie. W kolejnej wersji 7.5 już nie będzie tak przyjemnie - zmiany są znaczne. Po integracji produktów IBM WebSphere Process Server (WPS) z IBM WebSphere Lombardi Edition (WLE) pod parasolem IBM Business Process Manager będzie się z czego edukować, aby móc poszczycić się jego certyfikatem. To będzie wymagało poważniejszego przygotowania, przemyślenia i rozwagi. Wiedza częściowo inna.

Wespół ze zdanym egzaminem Test 000-377 - IBM WebSphere Application Server Network Deployment V7.0, Core Administration stałem się tym samym IBM Certified Deployment Professional - WebSphere Process Server V7.0. Jak się nie mylę, to również IBM Certified Administrator for SOA Solutions - WebSphere Process Server V7.0. Tak! Wcześniej przecież już zrobiłem Test 000-669: SOA Fundamentals [2008]. Cudnie!

IBM Certified Administrator for SOA Solutions - WebSphere Process Server V7.0

Gdzieś czytałem, że człowiek to taka istota, która lubi rywalizację - jedni chodzą na siłownię, inni siedzą przed konsolą do gier, a u mnie te certyfikaty są takim dla mnie jej substytutem. CV uzupełnione i rozesłane. Czekam na...miliony! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz