28 maja 2010

Jestem IBM Certified Application Developer – WebSphere ILOG JRules V7.0

Dzisiaj dołączyłem do szanownego grona posiadaczy certyfikatu IBM Certified Application Developer – WebSphere ILOG JRules V7.0!

IBM Certified Application Developer – WebSphere ILOG JRules V7.0Jest to ten jeden z niewielu egzaminów, do którego przygotowywałem się przez ostatnie 2 miesiące i tym bardziej wynik nie zachwyca. Moje dokonania podczas nauki opisywałem na bieżąco na moim angielskojęzycznym blogu Experiencing BRMS...with ILOG JRules. Jeśli są chętni powtórzyć mój sukces (a najlepiej go podwoić), tam można znaleźć (prawie) wszystko kiedy, co i jak. Cel osiągnięty - certyfikat zdobyty, ale ILOG JRules ma to coś w sobie, co powoduje, że jeszcze popracuję nad tematem, a może i znajdzie się trochę czasu na skrinkasty. Zainteresowani?

Szczególne podziękowania dla mojego korporacyjnego kolegi Maćka, który mimo mojej porażki sprzed dwóch dni przy podejściu kontrolnym, namówił mnie na ten egzamin i się udało. "Udało" jest idealnym słowem opisującym mój wynik. Kolejne "udało" w mojej sadze certyfikacyjnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz