19 lutego 2008

Guaranteed Practice Test for SCBCD, test OSGi na javaBLACKbelt oraz wyniki Blog Roku 2007

Właśnie "ukazała" się reklamówka narzędzia przygotowującego do egzaminu SCBCD5 (CX310-092) od uCertify - Guaranteed Practice Test for SCBCD Java Upgrade Exam CX310-092 from uCertify (UC), który miałem przyjemność przetestować samodzielnie - Recenzja uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit. Nie byłoby to dla mnie tak istotne, gdyby nie fakt, że oparli własną kampanię reklamową na mojej recenzji, co nie ukrywam, że przypadło mi do gustu. Jest to kolejny powód, dla którego warto zerknąć w stronę publicznej działalności, np. blog do załatwienia własnych interesów. Narządko niczego sobie i wciąż jestem pod wrażeniem jego przenikliwych pytań. Ja miałem narzędzie za darmo, oni darmową reklamę (i ufam, że tym samym i zwiększenie sprzedaży). Dzięki ich ofercie miałem możliwość poznania narzędzia, o którym wcześniej nie słyszałem, a które ostatecznie okazało się być tym, którego poszukiwałem przez egzaminem. Jak to zwykle bywa, poszukiwałem niezbyt wytrwale. Tak na prawdę dawno do niego nie zaglądałem, ale skoro o nim mowa zajrzę do niego jeszcze dzisiaj. Zobaczymy jaki będzie wynik.

Skoro o podnoszeniu kwalifikacji, to nie mógłbym nie wspomnieć o nowym teście OSGI basic na javaBLACKbelt. Każdy, kto zainteresowany jest OSGi powinien spróbować swoich sił i poprawiając pytania/odpowiedzi podnieść swoją wiedzę na ten temat. Pamiętam, że dobrze bawiłem się przy egzaminie z JSF 1.1, więc skoro za darmo, to dlaczego nie spróbować. Szkoleń tego typu nie ma wiele, a tutaj proszę za free.

I na koniec, koniec dręczenia z głosowaniem w konkursie Blog Roku 2007. Wyniki już są! Notatnik uplasował się na 8. miejscu z 93 głosami w III etapie (40 głosów w II etapie) za co bardzo, bardzo dziękuję. Nagrody głównej Laptop MacBook white 2.0 GHz Intel Core 2 Duo nie wygrałem, ale ilość głosów jest wystarczająca, aby próbować swoich sił w kolejnej edycji. Może w przyszłym roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz