13 stycznia 2010

W piątek Test 000-669: SOA Fundamentals [2008], a wynik próbnego jedynie 68,52%

Komentarz do komentarzy do mojego ostatniego "wpisu programistycznego" - Każdemu będzie w końcu dane - wreszcie Java EE 5 w projektach! pojawi się wkrótce, a dzisiaj na tapetę poszedł próbny test do Test 000-669: SOA Fundamentals [2008], który postanowiłem zdawać w nadchodzący piątek, 15tego. Tematyka jakaś taka odjechana i chyba jeszcze nie dorastam do poziomu, abym mógł wstąpić do szanownego grona "SOA wyjadaczy". Wynik 68,52% z poziomem 66% daje mi wprawdzie pozycję zwycięzcy, ale tylko tyle, bo wiedza u tego zwycięzcy pozostawia wiele do życzenia. Tym samym, za 30USD, dowiedziałem się, że jeszcze muszę się duuuużo nauczyć.

Jak ja bym tak chciał, aby w piątek było zdecydowanie lepiej. Nie pozostaje nic innego, jak zabrać się za lekturę Training Resources. Może się pokuszę o streszczenie, celem utrwalenia? Byłoby mile widziane? Należy nadmienić, że technologii tam jak na lekarstwo, a dużo górnolotnych stwierdzeń o biznesie i inteligentnym cięciu kosztów wdrażania nowych przedsięwzięć w duchu SOA przez wprowadzanie/wykorzystywanie istniejących usług. Ciekawe, czy byliby zainteresowani?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz