22 czerwca 2011

Powrót do Grails z MySQL

W ramach powrotu do Grails wpadłem na pomysł, aby odświeżyć wiedzę i tak skończyło się na aktualizacji artykułu Grails z MySQL. Nie ma tam wiele, ale dla początkujących powinno być wystarczająco.

Uaktualniłem również IntelliJ IDEA, która szczyci się ponadprzeciętnym wsparciem dla szkieletu Grails, więc liczę, że przy takim "ustawieniu" narzędziowym nie będę musiał zbyt wiele czasu poświęcać, aby ukończyć (mini)aplikację do zarządzania czasem, która chodziła za mną od pewnego czasu. Pogoda nie nastraja do dłuższego ślęczenia, więc potrzeba mi było czegoś...elastycznego i zestaw Grails+IDEA daje mi pewną gwarancję powodzenia. Przy braku zdecydowania, który szkielet webowy wybrać, padło na Grails. Bidula znów będzie się ze mną męczył.

Przy okazji, na twitterze sugerowano mi wejście w Vaadin i już zacząłem się jemu przyglądać, ale co za dużo, to nie zdrowo, jak na jeden raz i na chwilę obecną jedynie poczytam o nim. Mimo wszystko zauważyłem jego obecność :)

2 komentarze:

  1. Nie wiem kto Ci ten Vaadin tak strasznie poleca ale bawiliśmy się nim przez chwilę, jak na projekt o tak długoletnim stażu jak doczytaliśmy to zbyt dużo partyzantki w nim było i tak ogólnie jakoś Wicketa nie przebił ;) ale to of kors wszystko subiektywna ocena, jak widzę JSF-a to dostaję drgawek ale znam też jego "wyznawców", z jednej strony dramat, że tak dużo frameworków, bo nie wiadomo w co ręce włożyć, z drugiej strony fajnie, bo każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak już zaczniesz tego vaadina rozgryzać to chętnie poczytam, może od czasu jak go rozgryzaliśmy (jakieś 2 lata temu) dojrzał :)

    OdpowiedzUsuń