19 czerwca 2011

Book review: Apache Axis2 Web Services, 2nd Edition

W ramach wolnego czasu udało mi się przebrnąć przez stosunkowo ciekawą publikację z wydawnictwa Packt Publishing Apache Axis2 Web Services, 2nd Edition.

Właściwie, to książkę przeczytałem około miesiąca temu, ale zaaferowany nowymi publikacjami o OSGi, nie mogłem zebrać się do spisania recencji. W końcu jednak postanowiłem zakończyć przeciągające się zadanie i wszystko inne odrzuciłem na bok, aby tylko dobrnąć do tego momentu, kiedy to szczęśliwy zakończenia zadania i pełen wiedzy o rozwiązaniu Apache Axis2 i jego środowisku, mogę pochwalić się moją nowiutką recenzją książki.

Zainteresowanych lekturą recenzji zapraszam do Book review: Apache Axis2 Web Services, 2nd Edition. W duchu łączenia wielu zadań na raz (w tym przypadku lektury książki o Axis2 i nauki angielskiego) udało mi się wkomponować kilka ciekawych zwrotów angielskojęzycznych dla urozmaicenia niekoniecznie zajmującej czynności.

Dodatkowo, jeśli ktokolwiek jest zainteresowany lekturą tej książki, wystarczy mnie o tym poinformować, a książka powędruje do zainteresowanego. Z przyjemnością zamienię słowo z czytelnikami, celem wymiany doświadczeń, czy to związanymi bezpośrednio z samym procesem czytania książki, czy jej zawartości. Chętnie pomogę w napisaniu recenzji, za którą można otrzymać kolejną książkę. I tak do całkowitego wypełnienia całego wolnego czasu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz