01 grudnia 2010

Java EE 6 webapp development with CDI, GlassFish and NetBeans 7

Próbowałem się z NetBeans IDE 7.0 (wersja rozwojowa z dzisiaj) i kiedy sprawdzałem możliwości CDI z przekazywaniem (aka wstrzykiwaniem) zależności do servletu przyszło mi do głowy, aby nagrać moje doświadczenia. Nie są one wyrafinowane, ale chodziło mi raczej o popróbowanie się ze skrinkastami w kwadrans, aby nabrać większej umiejętności w tego typu przekazie niż na samej oprawie czy treści. Chciałem również sprawdzić, czy uda mi się opublikować nagranie na YouTube w formacie 1080p.

Zero podkładu głosowego, zero muzyni, niewiele treści merytorycznej, ale nagranie w Full HD jest. Tym samym 3-minutówka znalazła się na YouTube do oceny publiczności.

Teraz kolej na Ciebie. Zadanie na dziś to obejrzenie filmiku i ocena jego przydatności, a właściwie wskazanie niedoskonałości i tym samym zagwarantowanie sobie bardziej przyzwoitej treści w kolejnych odsłonach.

Zapraszam na swój kanał na YouTube do obejrzenia Java EE 6 webapp development with CDI, GlassFish and NetBeans 7.

p.s. Uruchomiłem ankietę "Temat przewodni na grudzień", której celem jest określenie tematyki, którą chciał(a)byś, abym rozpracowywał w ostatnim miesiącu tego roku - grudniu 2010. Zainteresowanych wyrażeniem swojego zdania zapraszam na blog, gdzie po prawej u góry znajduje się ankieta. Sugestie w postaci odpowiedzi "Inne?!" proszę o rozwinięcie na priv, albo w komentarzu do tego wpisu.