15 stycznia 2008

Recenzja uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit

Jeszcze w grudniu 2007 roku otrzymałem zaproszenie od firmy uCertify do przeprowadzenia recenzji narzędzia uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit przygotowującego do egzaminu Sun Certified Business Component Developer for the Java Platform, Enterprise Edition 5 (CX-310-091). Z wielkim entuzjazmem przystałem na warunki zadania, które wymagało ode mnie jedynie sprawdzenia narzędzia pod kątem jego przydatności podczas przygotowania się do egzaminu SCBCD5 (EJB3).

Hi Jacek Laskowski,

This is Roger from uCertify. We provide IT certification preparation PrepKits for all major vendors such as Microsoft, Sun, Oracle, CompTIA and CIW.

I found your blog useful and suitable for professionals preparing for IT certifications. Would you be interested in evaluating our PrepKits and in writing a review on them? Your objective review can help professionals preparing for IT certifications.

Our PrepKits have been reviewed on several prominent websites such as About.com, Mcmcse.com, Jars.com etc.


Moje spojrzenie na przydatność narzędzia podczas przygotowań do egzaminu SCBCD5 dostępna jest w dokumencie Recenzja uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit.

Oceniam narzędzie bardzo wysoko i mimo, że mam już certyfikat SCBCD5 to traktuję uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit jako doskonały sposób na poprawienie mojej znajomości niuansów specyfikacji Enterprise JavaBeans 3.0.

Dodatkowo firma uCertify zaoferowała zniżkę promocyjną na zakup narzędzia każdemu czytelnikowi mojego bloga, tak że cena produktu spada o 10% przy użyciu następującego kodu (ang. discount code) - JACLASK. Polecam!

10 komentarzy:

  1. siek! Szkoda, że nie napisałeś wcześniej na ten temat, tuż przed Świętami kupiłem PreKit do SCJP z Java 6 ;-(
    Jednak nic straconego, na wszelki wypadek kupię jakiś inny na przyszłość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I taka postawa jest godna polecenia! Kiedy firma uCertify zobaczy ruch w interesie z Polski może uda się jakieś dedykowane pakiety pozyskać dla Warszawa JUG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie, czy faktycznie zwracają pieniądze, jeśli ktoś nie zda egzaminu za pierwszym razem używając ich PrepKita?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się przekonywać nie mam zamiaru. Po prostu szkoda mi czasu i nerwów na ponowne podchodzenie do egzaminu. Najlepiej od razu zdać i...szlifować wiedzę dalej (tak, na studiach szło to inaczej ;-)). Nie ma co ukrywać, że każdy egzamin to stres, a nie sądzę, aby komukolwiek go brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że najlepiej zdać za pierwszym razem, pytanie było czysto teoretyczne? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A próbowaliście może tego:
    http://www.whizlabs.com/scbcd/scbcd5.0-details.html

    Słyszałem że jest rewelacyjny do SCBCD 5.0

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim ktoś zachęcony pozytywną recenzją napali się i kupi ten produkt, proponuję przeczytać jeszcze to: http://witte-consulting.com/blog/ucertify-review/ (zwłaszcza komentarze).

    Przyznam, że sam też skłaniałem się do kupna, zwłaszcza, że cena przystępna, recenzje pochlebne a i demo całkiem niezłe. Niestety lektura komenatrzy pod recenzją z linka powyżej podziałała na mnie jak kubeł zimnej wody.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie 2-3 dni temu dostałem informację o aktualizacji, więc może nie jest już aż tak źle, jak piszą w komentarzach do wspomnianego posta. Faktycznie znalazłem kilka błędnych odpowiedzi, ale były w niewielkiej liczbe, aby je zakwalifikować jako ważne.

    Zawsze warto zaprzyjaźnić się ze specyfikacją. Jest bardzo przystępnie pisana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi guys,
    uCertify is giving out 20% discount on all its PrepKits.Use promotional code "SPRING" During the checkout to avail this offer. This offer is valid until 18 April, 2010. It will work on all uCertify PrepKits.
     
    You can visit www.uCertify.com to get benefited from this offer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi guys,
    uCertify is giving out 20% discount on all its PrepKits.Use promotional code “Spring” during the checkout to avail this offer. This offer is valid until 18 April, 2010. It will work on all uCertify PrepKits.

    You can visit www.uCertify.com to get benefited from this offer.

    OdpowiedzUsuń