15 stycznia 2008

Recenzja uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit

Jeszcze w grudniu 2007 roku otrzymałem zaproszenie od firmy uCertify do przeprowadzenia recenzji narzędzia uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit przygotowującego do egzaminu Sun Certified Business Component Developer for the Java Platform, Enterprise Edition 5 (CX-310-091). Z wielkim entuzjazmem przystałem na warunki zadania, które wymagało ode mnie jedynie sprawdzenia narzędzia pod kątem jego przydatności podczas przygotowania się do egzaminu SCBCD5 (EJB3).

Hi Jacek Laskowski,

This is Roger from uCertify. We provide IT certification preparation PrepKits for all major vendors such as Microsoft, Sun, Oracle, CompTIA and CIW.

I found your blog useful and suitable for professionals preparing for IT certifications. Would you be interested in evaluating our PrepKits and in writing a review on them? Your objective review can help professionals preparing for IT certifications.

Our PrepKits have been reviewed on several prominent websites such as About.com, Mcmcse.com, Jars.com etc.


Moje spojrzenie na przydatność narzędzia podczas przygotowań do egzaminu SCBCD5 dostępna jest w dokumencie Recenzja uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit.

Oceniam narzędzie bardzo wysoko i mimo, że mam już certyfikat SCBCD5 to traktuję uCertify SCBCD Java 5.0 (CX310-091) PrepKit jako doskonały sposób na poprawienie mojej znajomości niuansów specyfikacji Enterprise JavaBeans 3.0.

Dodatkowo firma uCertify zaoferowała zniżkę promocyjną na zakup narzędzia każdemu czytelnikowi mojego bloga, tak że cena produktu spada o 10% przy użyciu następującego kodu (ang. discount code) - JACLASK. Polecam!