14 stycznia 2008

File.delete() pod MS Windows z YourKit Java Profiler 7.0 i ZipFileMonitor

Ech, chciałbym napisać, że kolejny artykuł File.delete() pod MS Windows z YourKit Java Profiler 7.0 i ZipFileMonitor to podsumowanie samych sukcesów i dużo zabawy. Dużo zabawy było na pewno, ale o sukcesach wolałbym pisać w umiarkowanym tonie, bo kto by pomyślał, że proste zadanie usunięcia pliku za pomocą java.io.File.delete() może mi zająć tyle czasu i ostateczny wynik będzie jedynie połowicznym sukcesem (przy braku sukcesów połowiczny sukces jest równie bezcenny jak ten pełen)?! Mógłbym nawet skłoniać się ku podsumowaniu, że było to typowe pyrrusowe zwycięstwo. Jest tyle artykułów dotyczących problemu usuwania plików za pomocą File.delete() pod MS Windows, że gdybym o tym wiedział z pewnością nie zabrałbym się za pisanie poprawki do zgłoszenia OPENEJB-746 Command line tool Deploy/Undeploy asymmetry. Szczęśliwie jednak miałem do dyspozycji pomoc na grupie dev@openejb.apache.org oraz narzędzia IntelliJ IDEA 7, YourKit Java Profiler 7.0 oraz niewielki acz bardzo użyteczny ZipFileMonitor. Nigdy wcześniej nie pracowałem z YourKit Java Profiler i muszę przyznać, że możliwości i integracja z IntelliJ IDEA, do której powoli wracam, zaimponowała mi.

Co ja się też będę rozpisywał - sam(a) przeczytaj w kolejnym artykule File.delete() pod MS Windows z YourKit Java Profiler 7.0 i ZipFileMonitor.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz