12 listopada 2007

Warsjava - I Warszawskie Warsztaty Javowe organizowane przez Warszawa JUG

Już w tę sobotę, 17 listopada od godziny 9:00 do 17:00 w Warszawie, w budynku Wydziału MIM UW przy ul. Banacha 2, w salach 3180, 4420 i 5440 odbędzie się Warsjava - I Warsztaty Javowe organizowane przez Warszawa JUG.

Pomysł zorganizowania Warsjava polega na przeprowadzeniu prezentacji wyłącznie w formie warsztatów, podczas których tworzona będzie aplikacja z wybranym oprogramowaniem czy technologią, z aktywnym udziałem publiczności, która "kieruje" rozwojem aplikacji. Jest to tworzenie aplikacji "na żywo".
Jeśli masz pytania odnośnie prezentowanej technologii, czy rozwiązania jest to idealny moment, aby skorzystać z okazji i odpytać prezentującego o szczegóły, a może i o kompletne rozwiązanie. Proponujemy doładować baterie w laptopach i spróbować się zmierzyć z tematyką warsztatów samodzielnie. Dobra zabawa gwarantowana!

Patronem imprezy są władze Wydziału MIM UW, podczas gdy pałeczkę głównego sponsora dzierży firma BLStream.

Koszty wstępu na warsztaty pokrywają organizatorzy!

Więcej na stronie warsztatów Warsjava. Serdecznie zapraszam w imieniu organizatorów.

5 komentarzy:

  1. Zmieniła się agenda? Nie widzę żadnego tematu o JSF ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też to zmartwiło, bo wyłączyłem...siebie. To już kolejna konferencja Warszawa JUG beze mnie. Teraz już czujesz mój ból ;-) Nie otrzymałem jednak potwierdzenia dodatkowej sali na drugi panel, więc wolałem nie obiecywać zbyt wiele, a później tego nie spełnić. Jest jednak pomysł o uruchomieniu drugiego panelu, kiedy pojawimy się w sobotę na MIMUWie i zorientujemy się w rezerwacjach. Zresztą nic straconego - przy następnej nadarzającej się okazji wystąpię w ramach spotkań Warszawa JUG.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów d..a blada, z obecnej agendy to interesuje mnie tylko ostatni punkt, a zwłaszcza ostatnie słowo "baru"! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... ja liczyłem na jakieś zaawansowane użycia Seam lub prezentację możliwości rhds. Ale pewnie i tak wpadne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć slaug,

    Napisz coś więcej, co miałoby być tematem zaawansowanym. Chętnie przyjrzałbym się Seamowi pod tym kątem. A odnośnie rhds to przymierzam się, ale "zatopiłem" się w uruchamianiu seama na geronimo. Coś nie mogę zmusić seama do współpracy, a szczególnie jego przykładu booking.

    OdpowiedzUsuń