21 listopada 2007

SCEA 5 Beta results - przechodzę dalej!

Właśnie miałem kończyć na dzisiaj, kiedy ostatnie spojrzenie do skrzyki pocztowej i co widzę - SCEA Beta results, a tam:

Dear Jacek Laskowski,

Congratulations! You passed the SCEA Part 1 Beta exam. Passing score is 57%, your score is 69%. We will be sending a separate email containing your Part 2 assignment (which is a PDF file), complete with instructions, within the next 8 hours. If you do not receive the second email containing the assignment within the next 8 hours, please notify us at SunBeta@prometric.com. Thank you.

Sincerely,
SunBeta@prometric.com

Jeśli to kawał, to strasznie nieśmieszny. Czekam do rana na kolejne instrukcje. W końcu jak kawał to może rano będzie śmieszniej ;-) I jak tu zasnąć?!

Dla przypomnienia - FREE: SCEA 5 Beta Certification Exam (Three Parts).

Czy ktoś jeszcze podszedł do egzaminu? Jaki wynik? Jak tam wrażenia?

3 komentarze:

  1. wow... wymiatacz z Ciebie. Gratulacje i powodzenia na dalszej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mój wynik prawie identyczny (równe 70%). O ile pamiętam używasz na co dzień narzędzi IBM'owych. Ja do tej pory pracowałem bezpośrednio na RAD'zie. Czy rozważasz do diagramów skorzystać z Rational Software Modelera lub Architecta? Ja osobiście myślałem o StarUML (kiedyś używałem, polecany jest też na JavaRanch), ale nie ma wersji pod Linuxa a pod wine coś się sypie... Dlatego też ściągnąłem trial'a Software Modelera i póki co wygląda dosyć przyjemnie. Czy masz jakieś doświadczenie także z tymi narzędziami?

    Powodzenia przy drugim etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli skorzystam z narzędzi komercyjnych to będzie to na pewno RSA (Rational Software Architect) 7.0.0.5. Mam go już zainstalowanego i zawsze się do niego przymierzałem na poważnie. Do tej pory to były takie tam krótkie z nim wojaże, a teraz nadarzyła się poważniejsza sprawa. W odwodzie jest NetBeans IDE 6, który ma również wsparcie dla UML. O StarUML nie słyszałem, ale miałem dobre doświadczenia z MagicDraw, ale było to tyle wieków temu, że już pamiętam tylko, że był szeroko polecany i dobrze się sprawował.

    Sądzę, że pozostanę przy RSA. W końcu i tak powinienem go poznać na wskroś, więc nie ma lepszej okazji jak ta.

    Pozostało 2,5 tygodnia do oddania pracy. Niewiele.

    OdpowiedzUsuń