17 stycznia 2007

Wykład o EJB3 w Instytucie Informatyki Politechniki Poznańskiej

To już jutro! W końcu mogę opublikować coś z czego cieszę się już od 2 tygodni - mam urlop, bilet, więc jesli tylko pociąg nie nawali będę w Poznaniu jutro o 11:30.

Jadę do Poznania do Instytutu Informatyki Politechniki Poznańskiej, gdzie wygłoszę wykład o Enterprise JavaBeans 3.0. Wykład prowadzony będzie na przedmiocie Technologie Programistyczne - Biznesowe Systemy Rozproszone w ramach specjalizacji magisterskiej Technologie Wytwarzania Oprogramowania prowadzonej przez pana dr inż. Dawida Weissa. Nie mogłem wyobrazić sobie lepszego podsumowania lektury specyfikacji EJB3 Simplified, którą właśnie skończyłem (dzisiaj jednak nie zdążę już zrelacjonować jej treści, a jest o czym pisać - annotacje i to nie tylko te z javax.ejb, ale i te z Java EE 5 i jakie jest ich wykorzystanie w EJB3 - ale o tym dopiero jutro).

Wracając do mojego jutrzejszego wykładu o EJB3 to ciekawy wydaje mi się sposób nawiązania kontaktu z Uczelnią. A potęguje to jeszcze fakt, że zaproszenie od Adama Dudczaka dostałem świeżo po tym jak zaproszono mnie jako prelegenta na konferencji DevCon 2007 (pisałem o tym w jednym z wcześniejszych wpisów). Adam zapytał, czy zgodziłbym się przyjechać, ja na taką propozycję nie mogłem się nie zgodzić i oto jadę. Nie mogę się już doczekać, kiedy pojawię się w Poznaniu!

Wykład rozpoczyna się w Centrum Wykładowym Politechniki Poznańskiej o 11:45 w sali nr 6. Serdecznie zapraszam! I to nie tylko studentów Politechniki. Z pewnością znajdzie się miejsce dla wszystkich zainteresowanych!

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobało, nawet przez chwilę miałem ochotę rzucić wszystko i zabrać się za EJB3 :). Głośno mówi się o kolejnych wykładach Jacka Laskowskiego na Politechnice Poznańskiej. Jak widać apetyty zostały rozbudzone :) jeżeli będzie Ci się nudzić w Warszawie do zapraszamy do Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą, wykład nie dość że ciekawy w treść, to na dodatek poprowadzony bardzo ciekawie.. i ta adrenalina przy uruchamianiu przykładowych aplikacji.
    Sam w wolnej chwili zabieram się za EJB3 :)

    OdpowiedzUsuń