15 stycznia 2007

Pora sprawdzić wiadomości o EJB3 - Enterprise JavaBeans 3.0 Simplified API Quiz

Dzisiaj natknąłem się na egzamin z EJB3 - Enterprise JavaBeans 3.0 Simplified API Quiz. Nie mogłem przejść obojętnie obok możliwości sprawdzenia mojego zrozumienia tematu i po kilku chwilach pojawił się wynik. Znowu owe magiczne 80% (a miałem nadzieję na 100% ;-)).

You missed 2.
Your score is 80 percent.

Owe dwa nietrafione pytania to:
  • Definicja poprawnych lokalnych interfejsów lokalnych - jakimś cudem dałem się zwieść obecnie zakazanemu interfejsowi EJBLocalObject i dodałem go do tych poprawnych.
  • Wyjątki systemowe, które mogą być przechwycone przez klienta, a które są opakowane w javax.ejb.EJBException. Gdzieś mi się on pojawił, ale zobaczywszy pytanie i deklaracje interfejsu od razu odpowiedziałem...niepoprawnie.
Warto spróbować swoich sił, szczególnie, że poza czasem nic nie kosztuje!

1 komentarz:

  1. Od jakiegoś czasu uważnie śledzę Twojego bloga i bardzo zaciekawił mnie temat EJB 3.0. Kiedyś próbowałem przysiąść do EJB ale się nie udało, co wydaje mi się, że niedlugo się zmieni :) Wracając do Quiz'u - spróbowałem swoich sił i udało mi się zdobyć 70% (poległem na 4, 7 i 10 pytaniu). Wynik o tyle mnie zaskoczył, że o EJB tyle wiem, co przeczytałem z Twoich postów :) Tak więc gratuluje - masz dar przekazywania wiedzy innym, co się bardzo ceni. Dziękuję i czekam zatem na więcej! Pozdr, Paweł z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń