26 lutego 2013

Android 4.1.2 na Samsung Galaxy S II - aktualizacja poszła gładko

Pamiętam, jak wypatrywałem jego nadejścia, aż w końcu się doczekałem. I nie zapomnę mojego zdumienia, kiedy wyjątkowo wcześnie rozpoczynając poranek, 22 lutego zobaczyłem powiadomienie o oczekującej aktualizacji. Nie przypuszczałem, że może to być Android 4.1.2 "Jelly Bean", bo czas aktywnego wypatrywania miałem już dawno za sobą. Przegapiłem również wiadomość o dostępnej aktualizacji, która podobno była już w sieci od 18 lutego.

I w końcu do mnie dotarło!

"I teraz co?!", pomyślałem. Grzecznie przeczytałem informacje z ekranu mojego "najulubieńszego" Galaxy S II i zacząłem zastanawiać się nad kopią bezpieczeństwa. Najbardziej szkoda było mi stracić zdjęć i nagrań, więc szybko przeniosłem je w bezpieczne miejsce. Reszta mogła iść do kosza, gdyby podczas aktualizacji doszło do skasowania zawartości telefonu. A co mi tam.


Ekranów z instrukcją aktualizacji oprogramowania nie widać było końca. Najpierw ten wyżej, później następny...


...aż w końcu pojawił się ostatni.


Podekscytowany odłożyłem jednak telefon na bok i zabrałem się za śniadanie. "Jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy."



I warto było czekać. Aktualizacja przeszła gładko (podobnie jak poprzednia do ICS - Android 4.0.3), więc do tej pory nie narzekam.

Od strony użytkownika zauważyłem pewne przyspieszenie działania telefonu i jakby siła sygnału wzmocniła się. Zwolniła aplikacja do robienia zdjęć i teraz trzeba trochę dłużej odczekać zanim kamera jest gotowa do działania. Zwiększyła się liczba opcji w panelu w belce i pojawiło się kilka znaczących zmian w samym korzystaniu z systemu. Jestem zadowolony z przejścia na Jelly Bean. Polecam!