19 lutego 2013

Nowy artykuł o pisaniu servletów w Scali z Eclipse i WebSphere Application Server V8.5 Liberty Profile

Ku mojemu zaskoczeniu, ostatni wpis Listy w Scali przyciągnął dość znaczą uwagę - pojawiły się komentarze, które nie pozostają w mojej głowie bez echa. Dają mocno do myślenia. teamon oraz dmilith nie odpuszczają w swojej krucjacie podniesienia wartości moich wpisów i ku okrzepieniu serc zebrałem się na napisanie czegoś dłuższego - artykułu Developing Java Servlets in Scala with Eclipse and WebSphere Application Server V8.5 Liberty Profile. Ciekawym Waszego zdania na TEN temat.

Jak napisałem na swoim angielskojęzycznym blogu planuję poświęcić kilka wieczorów na Play Framework, którego planuję uruchamiać na WebSphere Application Server V8.5 Liberty Profile, a może nawet na pełnym WebSphere Application Server 8.5. Gdyby ktoś zechciał pomóc, pokierować, to zapraszam do sekcji komentarzy poniżej lub maila. Dziękuję!

3 komentarze:

  1. Ze tak niesmialo zapytam - po co play na websphere? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego właśnie chcę się dowiedzieć, kiedy przyjdzie mi popracować z PF. Nie zakładam, że Play nie korzysta z funkcjonalności serwera aplikacyjnego, jeśli jest uruchomiony w takowym. Traktuję Play jedynie jako szkielet webowy, którego środowisko uruchomieniowe jest niezależne i może nim być WAS. Mylę się?

      Usuń
    2. Domyslnie nie korzysta, embeduje netty.

      Usuń