14 lipca 2011

IBM RAD V8.0.3 Installation - part 3: Creating profile - mój, pierwszy, angielskojęzyczny skrinkast

Jak to mówią: "Jak się bardzo chce, to w końcu się uda." Mi zwykle idzie znacznie dłużej niż innym, często bez wyraźnego powodu i najbardziej bolesnym jest to doświadczenie, na które czeka się latami, aby okazało się, że wszystkie te wyimaginowane przeciwności odeszły natychmiast w zapomnienie. Dzisiaj przekonałem się kolejny raz, że pierwszy krok jest najtrudniejszy i kosztuje najwięcej wysiłku, często za sprawą naszych wewnętrznych fobii.

Tak było z moimi skrinkastami. Ile to razy obiecywałem sobie, że w końcu zdobędę się w sobie, aby zacząć nagrania z włączonym głosem w wersji angielskiej i trzeba było czekać latami, aby dopiero dzisiaj, 14 lipca 2011, wyszedł mój, pierwszy, angielskojęzyczny skrinkast.

Wszystko za sprawą jednego gościa, który uparcie, ale z gracją, namawiał mnie na udźwiękowienie nagrań. Łukasz ''Smok'' Rybka dopiął swego i udało mu się przekonać mnie do wypuszczenia skrinkasta z obrazem i dźwiękiem. Dziękuję Łukasz za pomoc. Była nieoceniona i zawsze będę pamiętał, kto sprawił, że w końcu się przemogłem.

Nie zabieram więcej czasu i zachęcam do obejrzenia kolejnego odcinka z serii IBM RAD V8.0.3 Installation, w którym tworzę profil serwera aplikacyjnego IBM WebSphere Application Server V8. Czekam niecierpliwie na uwagi i dalsze sugestie odnośnie doskonalenia mojego warsztatu nagraniowego ku Twojej przyjemności wizualno-poznawczej.

2 komentarze:

  1. Nie ma potrzeby do dziękowania, przecież nic wielkiego nie zrobiłem :) Teraz screencast wygląda idealnie. Wszystko jest wyraźne, pokazujesz wszystko krok po kroku. I osadzenie z filmiku ręczne sprawiło, że dostępny jest przycisk ustawiający rozdzielczość nagrania :) Jak dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu mogłem odwdzięczyć Ci się jakoś za pomoc, której nigdy mi od Ciebie nie brakowało. Jeśli kogokolwiek mógłbym wskazać jako stałego i aktywnego czytelnika-recenzenta moich poczynań, to na pewno znalazłbyś się na tej liście. Dziękuję (i oczekuję kolejnych recenzji, w szczególności kierunków mojego rozwoju).

    OdpowiedzUsuń