12 lipca 2011

IBM RAD V8.0.3 Installation - part 2: RAD installation

Po ostatnim nagraniu zabrałem się ochoczo za kolejne. Kiedy odkryłem (=dotarło do mnie), że nagrywanie powinno odbywać się w rozdzielczości docelowej i że jej zmiana to wybór odpowiedniego menu na iMac'u, nagrywanie stało się znacznie mniej absorbujące. Niestety, nagranie wciąż nieme, więc trudno znaleźć w nim odpowiedzi, dlaczego instalacja wyglądała tak, jak wygląda. Wersji dźwiękowej można oczekiwać niebawem, bo od tej ciszy aż uszy puchną :)
Zachęcam do obejrzenia 8-minutówki. Uwagi odnośnie nagrania i przyszłym tematów mile widziane. Odpowiedzi pojawią się w kolejnych nagraniach i/lub w komentarzach. Właśnie czytam książkę na temat EJB 3.1, więc to będzie głównym tematem kolejnych nagrań, w których IDE to RAD 8, a serwerem aplikacyjnym będzie WAS 8.

Zastanawiam się jeszcze, czy właściwym miejscem na skrinkasty jest YouTube. Bardziej skłaniałbym się ku vimeo. Jakieś takie bardziej profesjonalne.

5 komentarzy:

  1. Wczoraj zapomniałem o jednej rzeczy kiedy pisałem komentarz do pierwszej części. Bardzo przydatny byłby przycisk wybierania rozdzielczości filmu z YouTube osadzanego na Twojej stronie. Teraz by obejrzeć go w 720p trzeba udać się na stronę YT i tam dopiero to wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj niestety nie poradzę pewnie, bo korzystam z domyślnie dostarczanej funkcji odtwarzacza przy tworzeniu wpisu. Jakby ktoś miał sugestie, jak to poprawić, proszę o komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ja umieszczałem jeszcze filmiki na blogu była taka opcja. Można to zobaczyć na przykład tutaj: http://akademiajavy.blogspot.com/2010/07/duza-porcja-filmikow.html Ale jak przed chwilą sprawdzałem teraz takiej już nie ma, ale jest opcja zagnieżdżania filmów starym kodem umieszczania, więc jak prześlesz mi na maila kod umieszczenia, którego używasz to porównam ze swoim i może znajdę tę opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to vimeo to zgadza się, jest bardziej profesjonalne, bo to miejsce przeznaczone dla tworzących wideo a nie tutoriale. :) YT to bardzo dobre miejsce na tutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. konyo, sugerowałbyś mi przejście do vimeo czy na razie yt, aż dojrzeję "nagraniowo" i...dasz zielone światło?

    OdpowiedzUsuń