19 lipca 2011

Book review: EJB 3.1 Cookbook

Okres wakacyjny sprzyja spędzaniu czasu na lekturze książek, które zalegają od dawna na mojej półce. Właściwie, EJB 3.1 Cookbook to była swego rodzaju "wrzutka", którą zaproponowano mi do recenzji z wydawnictwa Packt Publishing. I to był błąd. Kolejny raz przekonałem się, aby nie iść na skróty i czytać książki-streszczenia, czy poradniki (ang. cookbook w wolnym tłumaczeniu), kiedy na półce stoi i czeka Enterprise JavaBeans 3.1, Sixth Edition z O'Reilly. Dostałem po łapach i powinienem już zapamiętać, że lepiej dwa razy się zastanowić niż spędzić czas na lekturze książki niskich lotów.

Więcej moich odczuć na temat książki EJB 3.1 Cookbook z Packt Publishing w mojej recenzji Book review: EJB 3.1 Cookbook. Przy okazji, zachęcam do oceny (przydatności) recenzji na Amazonie - Too basic, often repetitive and thus boring - 400 pages yet 100 would make it a better reading. Na chwilę obecną zajmuję "New Reviewer Rank: 13,857" z "Helpful Votes: 110" i chyba dałem się wciągnąć w zabawę w roli recenzenta.

Zainteresowanych lekturą tej książki zapraszam do kontaktu na jacek@japila.pl.