14 maja 2010

Skrinkast #1: Pozdrowienia z GeeCONa

GeeCON - Let's move the Java worldMiało być rzadziej, ale sytuacja nadzwyczajna, więc...nie mogłem się powstrzymać.

Wczoraj pozdrawiałem uczestników
GeeCONa (dla niewtajemniczonych: 2-dniowa konferencja javowa w Poznaniu, która, gdyby nie Javarsovia, byłaby z pewnością najlepszą w Polsce), aby dzisiaj rano w skrzynce znaleźć...pozdrowienia z GeeCONa!

Wszystkich serdecznie pozdrawiam ze słonecznego Stambułu i życzę równie udanego poranka, co i nocno-wczesnoporannej zabawy. Jeśli atmosfera konferencji jest choć trochę, jak na nagraniu, to...może i dobrze, że siedzę tutaj, a nie tam. Wrażeń jest zdecydowanie mniej i daję radę :-)

A teraz konkurs: Kto występuje w nagraniu? Nagrody idą do tych, którzy wymienią osoby występujące w nagraniu (nimi nie będąc, oczywiście). Nagroda główna - udział w konferencji Javarsovia 2010 26 czerwca!

6 komentarzy:

  1. Super nagranie... Pozdrowanienia dla Laska wymiatają ;)

    P.S. Jacku - czemu nazywasz audio skinkastem?

    OdpowiedzUsuń
  2. darmowa wejściówka na Javarsovie, zawsze o tym marzyłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Grzegorz, odnośnie P.S., zawsze chciałem zacząć temat skrinkastów, a to nagranie jest właśnie dobrym początkiem. Nie mogłem nie skorzystać z okazji, aby rozpocząć w jakiś superwyjątkowy sposób :-)

    A odnośnie "Laska" to moja ksywka z czasów szkolnych i zastanawiam się, czy powiedział to ktoś, kto wiedział o tym, czy po prostu tak wyszło. W IBMie nawet uknuto ksywkę MacLaska :) Zgadnij dlaczego? Przypomina mi w brzmieniu nazwisko tego dobrego z Nieśmiertelnego - Connor MacLeod (w naszej branży pewnie powinno nazywać się go MacCloud).

    OdpowiedzUsuń
  4. @Jacek - teraz to mnie ciekawość zżera co to za MacLaska. Czyżbś był tak "smaczny" jak jedzenie z McDonalds ?

    I trzymam mocno kciuki za skrinkasty. Pewnie to pytanie retoryczne, ale go zadam: skrinkasty beda po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  5. @Grzegorz, teraz to przybiera złe skojarzenia, więc pozostańmy przy tym, że kiedy Laska pracuje na Maku to staje isę MacLaska :) Koniec.

    A odnośnie skrinkastów to faktycznie dobra uwaga, bo ostatnimi czasy więcej mnie angielskojęzycznie niż polskojęzycznie i przestaje mi to robić różnicę. Wynika to raczej z tego, że w Polsce wytworzyła się już grupa polskojęzycznych bloggerów i prezenterów, więc mnie nosi na szersze wody (z korzyścią dla lokalnej społeczności, bo więcej rozumieć i potrafić o tym mówić ma bezpośrednie przełożenie na moją lokalną obecność konferencyjno-warsztatowo-jugowo-blogową). Zaczynam skrinkasty w wersji polskiej i dotyczyć będą Java EE 6, NetBeans 6.9 i WAS 8. Jeśli...nie, to zostawiam na później.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi MacLaska kojarzy sie z Pania McCluskey (czyt. Maklaski) z "Gotowych na wszystko" ;D

    OdpowiedzUsuń