04 grudnia 2007

Recenzja książki "Hibernate. Od Nowicjusza do Profesjonalisty"

Zebrałem się w sobie i udało mi się zrecenzować moją pierwszą, techniczną książkę Hibernate. Od Nowicjusza do Profesjonalisty wydawnictwa Power Net. Przez długi okres czasu nie mogłem się do tego zabrać, ciągle odkładając recenzję na później. A bo to specyfikacja JPA ciekawsza, a bo to EJB3 i tak w kółko. Książka leżała i czekała. I się w końcu doczekała. Czym więcej czytałem o JPA i EJB3, tym mniej miałem ochoty przeczytać tę książkę. W dodatku, w międzyczasie nadchodziły inne książki i ta po prostu traciła na ważności. Ostatecznie jednak, okazało się, że należało przeczytać książkę zaraz po jej otrzymaniu, gdyż ciekawostki jakie znalazłem o Hibernate przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Nie zamierzam ich tutaj przedstawiać, gdyż książka robi to w specyficzny acz przyjemny sposób. Bez żadnych oporów mogę śmiało napisać, że książka warta była poświęconego jej czasu. Zdarzyło mi się już kilkakrotnie do niej zaglądać w poszukiwaniu informacji, więc nadal wypełnia swoją misję. I treść książki, jak i jej polskie tłumaczenie, sprawiają, że książka należy do obowiązkowych lektur każdego programisty Java. Polecam!

Pełna recenzja znajduje się w moim Wiki - Recenzja książki "Hibernate. Od Nowicjusza do Profesjonalisty".