20 grudnia 2007

Konkurs Blog Roku 2007

Blog Roku 2007 w kategorii ProfesjonalneIdąc śladami Wiktora Gworka, który wystartował w konkursie Grono.net i...wygrał postanowiłem wystartować w podobnej inicjatywie. Pamiętam, jak rozpoczynał swój projekt podczas konferencji WarsJava 2007 i namawiał mnie na wzięcie udziału. Sam pomysł udziału w konkursie był ciekawy, ale fajny gość z tego Wiktora, więc zakończyłem to stwierdzeniem "Eee, zarobiony jestem.". Wiktor był tak napalony główną nagrodą komputer Apple MacBook Pro, że nie chciałem mu po prostu robić przykrości...wygrywając konkurs ;-)

Dzisiaj jednak, kiedy zajrzałem na blog Jarosława Zabiełło, a tam namiary na konkurs Blog Roku 2007, gdzie główną nagrodą w kategorii Profesjonalne jest...Laptop MacBook white 2.0 GHz Intel Core 2 Duo pomyślałem, że to jest ten moment, aby spróbować. W końcu, tylko ten wygrywa, kto gra, a ja wierzę, że z Waszą pomocą uda się. Zarejestrowałem Notatnik i cierpliwie czekam na ogłoszenie wyników. Na głównej stronie, w prawym panelu, umieściłem odnośnik do konkursu dla zainteresowanych moją wygraną.

Parafrazując jedną z reklam: Wszyscy mają Maki, będę miał i ja! To jak, pomożecie?

8 komentarzy:

  1. I tak wole moje Sony Vaio :P

    Pozdrawiam,
    Radek

    OdpowiedzUsuń
  2. Złośliwe, złośliwe :)

    Ale masz na pewno mój głos i będę zachęcał, żeby na Ciebie głosować. Z uprzejmości nie zgłoszę swojego bloga ;). A tak na serio to nie równie dobrego bloga javowego jak twój.

    @Radek: Vaio też są ładne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ipod? imac?
    Myślę, że ta strona oddaje w pełni wszystko co ma I na przedzie:
    http://ichuj.pi2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia!
    Daj znać, kiedy trzeba będzie zacząć wysyłać SMSy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam, w kategorii "profesjonalne" jest min. Doda, pomysły na prezenty, są szkoły podstawowe... Mogę tylko trzymać kciuki za Javę EE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak profesjonalny blog trzeba docenić. Głos oddałem.

    Niestety (chociaż to akurat chroni przed nieuczciwością) nie można z jednego telefonu oddać więcej niż jeden głos. Ale namówię rodzinkę, żeby też powysyłali.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki za wsparcie - tym, którzy już oddali głos i tym, którzy go za moment oddadzą ;-)

    OdpowiedzUsuń