16 września 2013

Klasa List w języku Scala - cz. 1

Pojawił się kolejny dokument-ściągawka dotyczący klasy scala.collection.immutable.List w języku Scala - Klasa List w języku Scala - cz. 1.

Zawartość dokumentu daleka jest od ideału, ale wyszedłem z założenia, że lepiej wypuścić wersję beta i liczyć na aktywność czytelników, którym leży na sercu poznanie ciekawego języka pisząc dokumentację niż czekać dni parę na wersję finalną, jeśli w ogóle możnaby jej się doczekać.

Innymi słowy, uznałem, że "Release early, release often" ma zastosowanie w tym przypadku i jest jak najbardziej uzasadnione.

Dokument czeka na zuchwałych, którzy chcieliby poznać język Scala przez pisanie do niej dokumentacji za pomocą ciekawego zestawu narzędzi - języka markdown + GitHub Pages z gitem w tle. Dla mnie ten zestaw jest spełnieniem marzeń literackich i tylko czekać, aż na dobre przesiądę się na Octopressa i zarzucę Bloggera. Liczę na pewne wsparcie moralne u czytelników. Wesprzyj mnie, aby mój sukces lub porażka była Twoim sukcesem (w końcu "Lepiej uczyć się na cudzych błędach").

Dokument z dzisiejszą ściągą o klasie List w Scali to 2013-09-14-scala-klasa-list-cz1.md w gałęzi gh-pages w projekcie scalania. Zachęcam do forkowania i nadsyłania pull requestów. Nie wiesz, o czym mowa?! Tym bardziej powinnaś to zrobić! Chętnie pomogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz