24 maja 2009

Recenzja książki "The Definitive Guide to Grails, Second Edition"

Po intensywnych miesiącach lektury książki "The Definitive Guide to Grails, Second Edition" i jej relacji na moim blogu przyszła kolej na spisanie wrażeń w całości. W ten sposób udało mi się choć trochę podziękować autorom za niezwykle ciekawą książkę o Grails 1.1 (w trakcie powstawania książki Grails 1.1 był w wersji BETA, ale mimo to książka nie straciła na swojej aktualności z jego wydaniem finalnym). Spędziłem ten czas bardzo mile i jestem niezwykle szczęśliwy, że miałem przyjemność przeczytać tą książkę. Jest ona zdecydowanym liderem na mojej półce książek o technologiach Java. Dzięki niej poznałem wiele okolicznych projektów i jeśli poszukujesz arcydzieła na temat Grails, to DGG2 jest nim bez wątpienia. Polecam każdemu, komu potrzebna jest lektura o Grails, Spring, Hibernate i w ogóle o funkcjonalnościach, które powinny być nieobce javowym szkieletom webowym.

Kompletna recenzja w języku angielskim, zgodnie z wymogami wydawnictwa w programie "Recenzja za książkę", jest dostępna jako Book review: The Definitive Guide to Grails, Second Edition.