06 marca 2007

VI spotkanie Warszawa JUG za nami. Warszawa JUG ma nowe logo!

VI spotkanie Warszawskiej Grupy Użytkowników Java (Warszawa-JUG), gdzie Bartek Soin prezentował RIA w wykonaniu Adobe Flex za nami. Prezentacja wspaniała! Opanowanie i dobre przygotowanie Bartka sprawiło, że zmieściliśmy się w zapowiadanych 1,5 godzinach bez większego problemu, były pytania i moment na agitację kolejnych prezenterów. Flex dobry i ciekawe, ale tylko tyle. Nie jestem specjalnie nim zainteresowany będąc odstraszony ceną - rozwiązanie nie jest darmowe, a biorąc pod uwagę wiele dobrego i równie ciekawego, darmowego oprogramowania nie obawiam się o nudę w nadchodzących dniach.

Nie miałem czasu (czytaj: byłem zarobiony) zajrzeć do swojej skrzynki pocztowej, gdzie czekała na mnie wieść o nowym emblemacie Warszawa JUG! Nie mogłem uwierzyć, że grupa ma w końcu swoje logo. Dzięki Tomkowi Szymańskiemu (alias szimano) mamy Duka-Syrenkę. Dzięki Tomku!

Dlaczego Duke wygląda jakby miał kolczyk w nosie, a może na nosie, nie mam pojęcia. Chętni do poprawek mile widziani.

Kolejne spotkanie już za 2 tygodnie - 20.03.2007 o godz. 18:00 w wykonaniu Michała Margiela nt. Miesięczna ewaluacja Google Web Toolkit (GWT) - i co, fajne?. Serdecznie zapraszam w imieniu jego i grupy!

1 komentarz: