28 lutego 2012

Harmonogram moich wystąpień konferencyjnych z Clojure w roli głównej

Właśnie dostałem zaproszenie na 4Developers 2012 w Poznaniu, 18 kwietnia, na którym wystąpię w roli prelegenta z tematem dotyczącym Clojure - "(map Clojure everyday-tasks)-praktycznie (wyłącznie) Clojure praktycznie". Jest to temat, którego zarzewia będzie można doświadczyć podczas następnego spotkania Warszawa JUG - 6 marca. Poprzednie spotkanie było pierwszym etapem "zbierania wymagań", tj. badaniem zainteresowania tematem i kolejne będzie jego naturalną kontynuacją. Czuj się zaproszony i daj poznać swoje potrzeby poznawcze w aspekcie programowania funkcyjnego na JVM z Clojure.

Wracając do 4Developers, co mnie najbardziej uderzyło (jak najbardziej pozytywnie!), to nazwiska prelegentów. Proszę o uważne ich przeczytanie, a od razu stanie się jasne, skąd u mnie takie (samo)zadowolenie.

"Zaproszenie na 4Developers 2012 - 18 Kwietnia Poznan

Witaj Jacek,

Piszę ponieważ brałeś udział w poprzednich edycjach JDD. 18 kwietnia organizujemy w Poznaniu konferencję 4Developers, której tematyka może Cię zainteresować.

...wyciąłem..

Wśród naszych prelegentów będą: Stefan Koopmanschap, Uberto Barbini, Joshua Thijssen, Derick Rethans, Ben Longden, Wim Godden, Jacek Laskowski, Rowan Merewood i wielu innych."


Świadomie podświetliłem to imię i nazwisko, które połechtały moje ego :) Dziękuję organizatorom za tak ciepłe przyjęcie.

Na potwierdzenie słuszności umieszczenia mnie w gronie prelegentów wartych uwagi, przytoczę wypowiedź dwóch uczestników mojego ostatniego wystąpienia o Clojure podczas zeszło tygodniowego spotkania grupy Warszawa JUG.

2012/2/26 medyk napisał:
"1) O prezentacji Jacka mogę się wypowiedzieć w samych superlatywach, ciekawa, od dobrej strony i w odpowiedniej wielkości kęsach ugryziona. Wprost nie mogę się doczekać następnego JUGa, mam nadzieję, że poza obiecanym kodem Jacek powie też kilka słów o tym jak to pożenić z Javą."

2012/2/24 Łukasz Żuchowski napisał:
"Mi się prezentacja Jacka podobała. Choćby dlatego, że nie skupiała się na porównywaniu jak prezentacja poprzednika. Fajne było założenie, że słuchacze znają tylko Javę. Na pewno sprawia to, że łatwiej jest znaleźć wspólny język i trudniej zgubić się gdzieś po drodze, przy porównaniach do innych języków (zwłaszcza do ich funkcyjnej części). Jestem ciekawy drugiej części.
...
Ciekawe i prowokacyjne było przez Jacka podważenie sensu programowania obiektowego, w które ja mocno wierze i myślę, że to coś więcej niż tylko enkapsulacja. Ale to już temat na osobne rozważania."


Czy potrzeba lepszych zachęt, jak te, dwa komentarze? "Niestety" nie mogę pochwalić się kontrprzykładami. Ufam, że to samozachwalanie się sprowokuje niezdecydowanych :) Zachęcam.

Najbliższe konferencje, na których prezentuję stan swojego zrozumienia Clojure to:
Zgłosiłem swój udział w GeeCONie w Poznaniu (17-18.05.2012), ale niestety wciąż nie mam odpowiedzi - pozytywnej, jak i negatywnej. Czyżby organizatorzy nie domyślali się, ile to stresu kosztuje zgłaszającego temat i oczekującego odpowiedzi?! Codziennie sprawdzam skrzynkę - czy mgła, czy śnieg, czy ulewa, ja niezrażony sprawdzam, a w niej wciąż brak odpowiedzi :(

Próbuję wpasować czasowo DevCrowd w Szczecinie (14.04.2012) oraz rozważam EuroClojure w Londynie, Jazoon w Zurychu oraz JavaZone w Oslo. Oczywiście zgłoszę swój temat na Confiturę w Warszawie.

Zobaczymy, na ile uda mi się zrealizować swoje plany rozwojowe w postaci wystąpień konferencyjnych. Zagraniczne wciąż poszukują sponsora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz