26 lutego 2012

IBM WebSphere Application Server V8: Developing RESTful Web Services (JAX-RS)

To zawsze było moje prywatne postanowienie, aby usiąść nad tematem nagrywania skrinkastów i ze zmianą grupy na IBM Worldwide WebSphere Competitive Migration Team, nagrania stały się całkiem wartościowym narzędziem reklamy, a wręcz mój szef dopytuje się o nie (!)

Tym samym znalazłem trochę czasu, aby się zebrać i opublikować kolejny odcinek z serii "Jak to się robi w Java EE 6, IBM WebSphere Application Server 8 i IBM Rational Application Developer 8".

W "IBM WebSphere Application Server V8: Developing RESTful Web Services (JAX-RS)" poznasz jak stworzyć usługę RESTową korzystając z JAX-RS i IBM Rational Application Developer V8. Aplikacja jest wdrażana na IBM WebSphere Application Server V8.


Mimo, że starałem się wykorzystać możliwie jak najwięcej uproszczeń WAS V8, to i tak przegapiłem możliwość skrócenia klasy ConferenceApplication jak opisano w Configuring JAX-RS applications using JAX-RS 1.1 methods. Można spodziewać się kolejnego nagrania już niebawem.

Chętnie dopasuję nagrania do Twoich uwag. Daj mi tylko je poznać, aby kolejne odcinki były jeszcze lepsze i bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Pewnie jest też obszar w Java EE 6, który chciałbyś poznać przez skrinkasty. Jaki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz