07 czerwca 2009

Harmonogram Javarsovii 2009 już jest! Rejestracja ruszyła

Uważni obserwatorzy zmian na moim blogu zauważyli zapewne, że od wczoraj, późnego wieczora pojawiła się reklamówka (aka baner) konferencji Javarsovia 2009 organizowanej przez członków Warszawa JUG. Tym samym podsumowaliśmy pierwszy, oficjalny etap organizacji konferencji, w którym przygotowaliśmy harmonogram z niezwykle interesującymi tematami. Pora na kolejny - rejestrację.

Zainteresowani wzięciem udziału w największej bezpłatnej konferencji w Polsce Javarsovia 2009, której przyświeca motto "Ciekawie o Javie", proszeni są o zarejestrowanie się przez formularz Rejestracja. Tematyka interesująca, ale bez Waszego aktywnego udziału będą to jedynie wystąpienia, a szkoda byłoby stracić okazję do poznania ciekawych ludzi, którzy parają się Javą (i zwykle kandydują na to samo stanowisko, co my! "Trzymaj swoich przyjaciół blisko, ale jeszcze bliżej trzymaj swoich wrogów" :)) Jeśli możemy temat poznać w 1h, co mogłoby być niemożliwe w pojedynkę, to dlaczego nie poświęcić jej na Javarsovię. A jeśli dodać do tego, że takich godzinówek będzie kilka, to w lipcu możemy iść spokojnie na urlop. :)

Konferencja Javarsovia 2009 odbędzie się 4. lipca 2009 roku od 9:00 w Auli Wydziału Biologii na ul. Miecznikowa 2 w Warszawie. Wszyscy wchodzą! Bawmy się!

3 komentarze:

  1. Widzę z harmonogramu, że się nie załapałem na prelegenta - szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widzę, że z jakiś powodów nie dostałeś odpowiedzi od nas, że się nie dostałeś :( Miałem informację, że wszyscy dostali! Przepraszam w imieniu organizatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałem, dostałem,

    jest w porządku (choć zobaczyłem odpowiedź później niż tego posta) :) Prawdę powiedziawszy liczyłem się z taką możliwością - temat mało Javowy, no i to TIBCO, konkurencja IBM'a, JBossa i nie tylko :)

    Tak tylko piszę że szkoda, bo GI to fajna rzecz. Występ na Javarsovii też.

    OdpowiedzUsuń