05 sierpnia 2014

Confitura 2014 i ocena mojego wystąpienia "#StackOverflow, #GitHub i #twitter jako narzędzia rozwoju zawodowego programisty"

Do mojej skrzynki dzisiaj wpadł milutki email od kolegi Kuby - organizatora konferencji Confitura 2014 - zatytułowany "[Confitura 2014] Ocena Twojej prezentacji".

Jest się czym chwalić, więc wklejam całego maila dla zwiększenia roli wyniku, bo być w Top 10 z takimi tuzami polskiej sceny informatycznej, to sama przyjemność.

Witaj

Zebraliśmy i podliczyliśmy wyniki ankiet na temat prezentacji z tegorocznej Confitury i jest nam niezmiernie miło poinformować, że Twój wykład znalazł się w Top 10 pod względem oceny uczestników! Gratulujemy! :)

Jednocześnie jeszcze raz dziękujemy za obecność i czas poświęcony na przygotowanie prezentacji - to właśnie dzięki ludziom takim jak Ty, Confitura rok po roku zbiera bardzo dobre recenzje.

Poniżej przesyłam zbiorcze podsumowanie najlepszych wykładów oraz załączam raport z danymi odnośnie rozkładu ocen, komentarzy i uwag do Twojego wystąpienia.

Top 10:
 1    4.57    Sławomir Sobótka - Nie koduj, pisz prozę - lingwistyczne techniki wychodzące daleko poza Clean Code
 2    4.52    Wojciech Seliga - Innowacja w praktyce - jako może powstawać software w XXI wieku
 3    4.51    Jakub Marchwicki - Programowanie JEE'ish bez stresu
 4    4.51    Tomasz Szymanski, Jarosław Kijanowski - Twórz i Rządź, czyli jak developer może pobawić się hardwarem - iBeacony, RaspberryPi, druk 3D itd.
 5    4.47    Milen Dyankov - Web application performance tuning beyond Xmx
 6    4.46    Jarosław Pałka - Wzorce organicznej architektury - pamiętnik szaleńca
 7    4.36    Jakub Kubrynski - Sztuka uczenia się na błędach innych
 8    4.30    Jacek Laskowski - #StackOverflow, #GitHub i #twitter jako narzędzia rozwoju zawodowego programisty
 9    4.27    Michał Piotrkowski - Object-Relational Mapping is the Vietnam of Computer Science
10    4.22    Łukasz Żuchowski - Jak być szczęśliwym Developerem?

Średnia ocena wszystkich prezentacji wyniosła 3,84 natomiast mediana 3,83

Pozdrawiam w imieniu Kapituły,
Kuba Kubryński

I przedstawienie wyniku graficznie.

Trochę niepokoją mnie oceny "Bardzo źle", "Źle" oraz "Neutralnie", co w sumie daje 12 osób, którym najwyraźniej zepsułem sobotnie popołudnie, ale przy 48 na TAK stanowi to marginalne 2% populacji i cóż, jak nie dadzą mi wysłuchać, co było nie tak, kolejnym razem będzie tak samo, a nawet, jeśli nie, to mają prawo pomyśleć, że tak i nasze drogi rozejdą się bezpowrotnie. Szkoda by było.

Jednak najchętniej wysłuchałbym uwag dotyczących mojego wystąpienia od obu stron. Miałem wprawdzie możliwość rozmowy z kilkoma osobami tuż po wystąpieniu (szczególne ukłony dla Wojtka, który śmiał odrzucić moje zaproszenie na LinkedIn :-)) oraz dostałem dwa maile (dzięki Weronika!), ale coś mi mówi, że mogę więcej. Nie daj się prosić i daj poznać swoje zdanie! Pisz na jacek@japila.pl.

Z OSTATNIEJ CHWILI...
Kuba odezwał się do mnie zaraz po opublikowaniu tego wpisu i zwrócił moją uwagę na drugą stronę dokumentu - podsumowania mojego wystąpienia, której istnienia nie odkryłem wcześniej. Jak dobrze mieć dobre duszyczki wokoło, bo "kontent" sprawia, żem kontent. Dzięki wielkie, Kuba!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz