05 grudnia 2008

Sun Certified Developer for Java Web Services (SCDJWS) bezpłatnie do 10 grudnia!

Natrafiłem na dWorld.pl na ciekawą informację - SCDJWS za darmo. Jeszcze zostały 3 dni (poza weekendem), aby skorzystać z możliwości bezpłatnego podejścia do egzaminu Sun Certified Developer for Java Web Services (SCDJWS) i mimo, że zarobionym po pachy, potraktowałem egzamin czysto rekreacyjnie (w końcu, ile można siedzieć w tych kodach korygujących błędy z Tornado w tle?!).

Przeglądając wymagania dotyczące egzaminu, nie mam wątpliwości, że nie mam co liczyć na PASS, ale przynajmniej rozeznam się w materiale, w moich brakach i jeszcze wyrażę swój głos. W końcu poza 4h, nic nie tracę, a z pewnością dużo mogę zyskać. Potraktowanie tematu Web Services w postaci egzaminu stanowi dla mnie ciekawą formę szkolenia, więc zysk oczywisty. A może jednak mam wystarczająco wiedzy, aby to obronić? Jak nie podejdę, nie będę wiedział. A jak z Tobą? Podchodzisz?