28 kwietnia 2008

30. spotkanie Warszawskiej Grupy Użytkowników Technologii Java (Warszawa JUG)

Warszawska Grupa Użytkowników Technologii Java (Warszawa JUG) zaprasza na 30. spotkanie, które odbędzie się 29.04.2008 o godzinie 18:00 w sali 5440 Wydziału MIMUW przy ul. Banacha 2 w Warszawie.

Temat prezentacji: Apache Struts2
Prowadzący: Łukasz Lenart

Apache Struts2 to kolejne wcielenie jednego z lepiej rozpoznawanych szkieletów webowych w Javie - Apache Struts. Jednak obecna wersja w dużej mierze powstała na bazie innego szkieletu, WebWork. Struts2 jest czasem określany, jako WebWork 2.3. Struts2 to połączenie szerokiej społeczności Struts1 oraz prostoty Xwork. Ucieleśnienie programowania opartego o kontrakty (interface'y) oraz proste klasy (POJO). Zainteresowany? Zapraszam do udziału w spotkaniu!

Łukasz Lenart - programista z zamiłowania, tworzenie programów od zawsze było jego hobby, aż przerodziło się w zajęcie komercyjne. Uważa, że dobry programista nie powinien być uzależniony od języka, w którym tworzy, a raczej patrzeć w przyszłość i próbować różnych języków i technologii w zależności od wymagań - dzisiaj jest to Java, a co będzie za 10 lat? Równie dobrze może pisać w PHP, C#, Borland Delphi, etc. Ważne, aby przynosiło mu to przyjemność.
Prywatnie mąż i ojciec, domator, który lubi czytać i ceni sobie święty spokój! Z przekonań socjalista, z działania kapitalista ;-)

Planowany czas prezentacji to 1,5 godziny, po której planuje się 15-30-minutową dyskusję.

Wstęp wolny!

Zapraszam w imieniu Łukasza i grupy Warszawa JUG!

7 komentarzy:

  1. Ej, zgapicie! U ans tez byl Struts2 w tamtym tygodniu! Oszuści! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem, ja chyba zgłosiłem się z 1,5 miesiąca temu do tej prezentacji, ale chętnie zapoznam się z waszą prezentacją i udostępnię moją po występie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak było na warszawskim wykładzie? Jeszcze jakieś krępujące pytania poza excludowaniem interceptorów? ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O... a skąd o tym wiesz? Chyba nie zauważyłem żadnej kobiety na prezentacji albo nie rozglądałem się zbyt intensywnie ;-)

    Ogólnie mam jeszcze mętlik w głowie, ciągle zastanawiam się co pominąłem, a co mogłem jeszcze pokazać. Właśnie toczy się dyskusja na grupie WJUGa i zbieram pierwsze cięgi ;-)

    Chyba trochę przerobię prezentację, tak aby uwzględniła pytania i opinie uczestników, może komuś się przyda.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prezentacji niestety nie byłam, ale widziałam pytanie na grupie dyskusyjnej Strutsa. A potem przez przypadek trafiłam na ten post, szukając czegoś do magisterki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A z czego piszesz magisterkę, bo chyba nie ze Struts2 ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Właśnie odwiedziłem twój blog, imponujące i jednak piszesz magisterkę o Strust2!
    Na jakiej uczelni są tak światli wykładowcy?

    OdpowiedzUsuń