29 marca 2014

IT Maverick Needed = DevOp to manage and evolve Polidea’s infra

Wierzę i wspieram możliwymi sposobami polskie firmy informatyczne. Szczególnie leżą mi na sercu firmy, które nie próbują być aktywne, ale faktycznie takimi są i mają wpływ na lokalne społeczności informatyczne.

Tym wpisem zaczynam pewien cykl promocji firm, z którymi warto zamienić słowo, kiedy poszukuje się pracy (albo nawet wcześniej, aby dowiedzieć się, jak wiele się traci siedząc, gdzie się siedzi obecnie). Taką firmą jest Polidea i kiedy +Jarek Potiuk zapytał mnie o możliwe znajomości w branży na stanowisko DevOp/SysOp, postanowiłem wesprzeć jego poszukiwania.

Panie i Panowie...oto ono...miejsce dla najlepszych w temacie zarządzania infrastrukturą. Zachęcam do kontaktu. Ja jestem za słaby, więc można mnie śmiało wykreślić z listy potencjalnych kandydatów na to stanowisko. Powodzenia życzę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz