27 maja 2013

Jak to czytanie książek zbliża - Atomic Scala w akcji

Podczas tegorocznej konferencji GeeCON w Krakowie Adrian wręczył mi książkę "Atomic Scala" Bruce Eckel i Dianne Marsh. Książka w zasadzie bardzo lekka merytorycznie i wprowadza w temat programowania w Scali przykładami. Początkowo rzadko, aby dopiero przy ostatnich atomach (termin autorów na poszczególne rozdziały) znaleźć w niej odrobinę "cięższej" wiedzy. Na pewno można się przy niej pozytywnie rozerwać.

W trakcie lotu do Stambułu, Turcja, towarzyszyła mi dzielnie. Zostało mi jeszcze kilka stron do przeczytania, więc można oczekiwać recenzji niebawem, co jednak od dzisiaj będzie kojarzyło mi się z nią nierozerwalnie, to spotkanie z...szefem zespołu, który rozważa wejście w Scalę i Play Framework - Arkadiuszem Biczem.


Jeszcze przed startem, kiedy zobaczył moją książkę, zapytał o moje zainteresowanie Scalą, aby po kilku kolejnych, rozpoznać we mnie tego "oszołoma" z bloga (którego masz przyjemność czytać). To było niewątpliwie najmilsze spotkanie w ostatnich kilku miesiącach, bo nie tylko dzielimy ze sobą podobne pasje, ale pracujemy i mieszkamy w tym samym mieście - Warszawie.

Jak to czytanie książek zbliża. I kto by pomyślał, że do momentu spotkania trochę utyskiwałem w duszy, że zapomniałem zamienić miejsca. Warto od czasu do czasu pozwolić sobie na chwilę zapomnienia, bo przypadek może sprowokować miłe zdarzenia.

Powodzenia Arek w Autonomii Kurdyjskiej! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz