06 kwietnia 2009

Nadchodzące konferencje w Polsce

Kilka osób pytało o nadchodzące konferencje i większe spotkania ala DemoCamp czy UnConference. Sądziłem, że aktualną listę znajdę na java.pl, ale niestety. Faktycznie brakuje jednego zbiorczego miejsca dla wydarzeń javowych w Polsce. Grzegorz Duda na dWorld.pl coś szykuje, ale zanim to nastąpi poniżej lista nadchodzących, znanych mi wydarzeń w kolejności ich terminów:
  1. GeeCON w Krakowie - 7-8.05.2009
  2. Eclipse DemoCamp Galileo w Warszawie - 2.06.2009
  3. (niepotwierdzone) COOLuary w Gdańsku - 27-28.06.2009
  4. JAVArsovia w Warszawie - 4.07.2009
Zachęcam do aktywnego udziału, bo możliwość wysłuchania prezentacji na żywo i bezpośredniego spotkania z innymi zainteresowanymi tematyką javową może mieć niebagatelny wpływ na nasze postrzeganie dotychczasowych praktyk i nawyków programistycznych. Warto wciąż konfrontować swoją wiedzę. Tak jak ciągła integracja w TDD zwiększa jakość testowanego oprogramowania i zapobiega późniejszym wpadkom (właściwie to minimalizuje ich wpływ), tak ciągła integracja ze społecznością javową wpływa na nas samych.

5 komentarzy:

  1. co do JAVArsovi, są wcześniej jakieś zapisy? Dopiero się "wyinżynierzyłem" i zacząłem się takimi imprezami interesować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiec jest zgoda :)

    Kalendarz na java.pl bedzie dostepny do edycji dla kazdego kto tego zapragnie. Chetnych zapraszamy do mnie, Radka i Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Freakman: pewnie będzie, ale jeszcze nie ma. Na pewno zauważysz, jak będzie - czy to tutaj, czy na forum Warszawa JUG. Koniecznie musimy przegadać Twoje dotychczasowe poczynania javowe i plany na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. narazie nie ma za bardzo o czym rozmawiać bo patrząc na bagaż doświadczeń ludzi ze środowiska to jestem bardzo bardzo raczkujący. Narazie szukajac pracy walcze z ejb, w planach hibernate i jsf, a dalej kto wie - mam nadzieje JAVArsovia mi podpowie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. @Freakman: Koniecznie napisz do mnie na priv odnośnie tego poszukiwania pracy. Mógłbym coś temu zaradzić, jeśli jesteś z Wawy. Pilne! ;-)

    OdpowiedzUsuń