13 stycznia 2006

W końcu się zdecydowałem!

Upubliczniam pomysł, który narodził się wiele miesięcy temu. Trudno znaleźć ciekawe i wysokiej klasy artykuły o projektach komercyjnych i darmowych w Javie i J2EE w rodzimym języku. Nie jest to dla wielu żadnym problemem, jednakże stanowi nie lada wyzwanie dla znaczącej grupy osób nie posługujących się językiem angielskim, bądź też dla tych, których pisanie w języku angielskim niepotrzebnie spowalnia. Zastanawia mnie niepokojąco niska aktywność polskich architektów i programistów Java/J2EE, a co za tym idzie niewielka liczba publikacji po polsku. Gazet o programowaniu w Javie jest niewiele, a ich zawartość nieciekawa, raczej monotonna. Postanowiłem to odrobinę zmienić! Zamierzam opisywać moje doświadczenia ze świata Javy i udoskonalać mój warsztat projektowy poprzez publiczną recenzję moich dokonań. Może pomysł spodoba się innym i zachęci ich do kolejnych publikacji.