12 listopada 2006

Apache OpenJPA jako dostawca JPA w samodzielnej aplikacji

Rozochocony pozytywnymi doświadczeniami pracy z JPA (w wydaniu Oracle TopLink) postanowiłem sprawić możliwości Apache OpenJPA. Obiecywałem sobie, że najpierw zajmę się Hibernate JPA (aka Hibernate EntityManager), jednakże z przyczyn ode mnie niezależnych musiałem przestawić się na OpenJPA. W zasadzie i tak planowałem ten krok, więc jedyna różnica to odwrócenie pozycji na mojej liście TODO. Udało się z OpenJPA i sądzę, że nie będzie trudno uruchomić Hibernate JPA. No cóż, zwolennicy Hibernate będą musieli zaczekać.

Doświadczenia z Apache OpenJPA spisałem w kolejnym artykule - OpenJPA jako dostawca JPA w samodzielnej aplikacji - na moim Wiki. Zapraszam do lektury i nadsyłania swoich propozycji kolejnych tematów, jeśli wałkowanie Java Persistence API zaczyna nurzyć ;-)

Miłej zabawy z JPA w wydaniu OpenJPA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz