10 lutego 2010

Notatnik startuje w "Bloger 2009 roku"

Zagłosuj na mnie - Bloger 2009 roku - Wiadomosci24Ci, którzy zaglądają do Notatnika bezpośrednio już zapewne zauważyli, a pozostałych śpieszę poinformować, że mój blog Notatnik Projektanta Java EE został zgłoszony do konkursu Bloger 2009 roku.

Uprasza się wszystkich dbających o moje dobre samopoczucie, co ma niebagatelny wpływ na treść wpisów, o zagłosowanie w konkursie Bloger 2009 roku na mój blog.

Ze swej strony obiecuję poprawę i same wypasione technicznie wpisy :) Wszystkim dziękuję za oddane głosy.

6 komentarzy:

  1. Proszę bardzo, głos oddany :) Czekam na wypasione wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypasione wpisy mamy już od dawna, oby ich nie zabrakło przez długi czas ;) Oczywiście zagłosowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok dzisiaj zdałem SCJP 6.0 na 86% więc mam dobry humor, niech go Tobie Jacku również nie brakuje :) Głos oddany.

    OdpowiedzUsuń